čtvrtek 9. dubna 2020



 Milí rodiče a žáci,
s přáním příjemného prožití velikonočních svátků a jarních dnů plných pohody a radosti Vás opět zdravím. Ve středu dopoledne jsme se spolu průběžně setkávali v rámci převzetí dalších materiálů pro domácí výuku. S paní asistentkou Beátou, jsme byly moc rády, když jsme se dozvídaly, že jste všichni zdrávi. Také jsme chválily ty děti, které již měly všechny zadané úkoly vypracovány a třeba ve svém vlastním zájmu si sami vypracovávaly úkoly další. Ten, kdo má přístup k internetu často vyhledává stránky, s kterými jsme v hodinách pracovali, tj. www. skolakov.eu, Kdo tuto možnost nemá, může sledovat každý všední den, v dopoledních hodinách v televizi na ČT 2 pořad Učítelka, který je věnován výuce žáků na 1. stupni základních škol.
Kromě nové učebnice Matematiky jste dnes obdrželi také pracovní listy a omalovánky s velikonočními motivy a současně nové učivo, které by měly děti vypracovat do 17. dubna. Kdo měl zájem, dostal pro své dítě i roušku. Dohlédněte, prosím, aby učivo každý den průběžně vypracovávaly, tak jako doposud a ať děti procvičují čtení. Všechny dostaly ve výukových materiálech Čtenářský list, a pokud již mají vybranou knihu přečtenou, mohou list vyplnit.
A protože jsou již velikonoční svátky v plném proudu a v  současné době neprobíhá výuka předmětu Pracovní činnosti ve škole, mohou děti doma pomoci rodičům s velikonoční výzdobou či úklidem.                                                                                                                             
                                               
4. ROČNÍK

ČESKÝ JAZYK
umět vyjmenovat vzory středního a ženského rodu – opakování
učebnice str. 82 – PODSTATNÁ JMÉNA RODU MUŽSKÉHO přečíst
str. 83 – naučit se skloňovat tvrdé vzory rodu mužského (tabulka dole)
str. 82 – ústně (jazykolamy – procvič si svůj jazýček)
str. 83, c. 4 a) do sešitu

ANGLICKÝ JAZYK
učebnice str. 49, c. 5 – PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ – zapamatovat si
lekce 23 – slovíčka vypracovat do pracovního sešitu i slovníčku, zapamatovat si je
pracovní sešit str. 49, c. 4 (3. osoba č. jednotného = HAS) a str. 49, c. 6

MATEMATIKA
NOVÁ UČEBNICE 3. díl- str. 3, c. 3, str. 4, c. 12 (nejprve závorky), str. 5, c. 19

PŘÍRODOVĚDA
stručné výpisky str. 56 – 57 ŽIVOČICHOVÉ V OKOLÍ LIDSKÝCH OBYDLÍ

VLASTIVĚDA
znát názvy pohraničních a vnitrostátních pohoří a názvy nížin ČR, vyhledej je na mapě



5. ROČNÍK

ČESKÝ JAZYK
str. 96 ZÁJMENA OSOBNÍ - přečíst poučky v modrých obdélnících
str. 96, c. 1 a) přečíst a všímat si vyznačených slov v článku
str. 97, c. 3 – ústně, str. 97, c. 4 – písemně

ANGLICKÝ JAZYK
znát měsíce v roce jdoucí po sobě – opakování str. 36
lekce 23 – vypracovat slovíčka do pracovního sešitu i slovníčku, zapamatovat si je
učebnice str. 48, c. 2 SLOVESO TO BE V MINULÉM ČASE – zapamatovat si
a na základě toho, vypracovat v pracovním sešitě str. 48, c. 3, str. 49, c. 7

MATEMATIKA
NOVÁ UČEBNICE 3. díl – str. 3, c. 7, str. 4, c. 4, str. 5, c. 1, c. 9

PŘÍRODOVĚDA
stručné výpisky str. 62 VYLUČOVACÍ SOUSTAVA – umět vyjmenovat její části
stručné výpisky str. 63 KOŽNÍ SOUSTAVA – hlavní význam kůže

VLASTIVĚDA
str. 8 až 13 přečíst
str. 14 přečíst, do sešitu nadpis ROMANTISMUS, pak písemně odpovědět na otázky:
O co se zajímali romantičtí umělci? Do jakého umění romantismus pronikl? Co víš o Karlu Hynku Máchovi?



Žádné komentáře:

Okomentovat