pondělí 8. června 2020




Dobrý den všem,
dnes vkládám nové učivo do čtvrtka 11. června. Nezapomínejte na Matematiku, vypracováváte ji na papír. Nadále se ve škole setkáváme vždy v pondělí a ve čtvrtek dopoledne.


4. ROČNÍK

ČESKÝ JAZYK č. 5                      do 11. června

                                            
1) Doplň vhodnou předponu.
_____tavené železo                 ____jetý vlak
_____placený nákup                 ____sušené prádlo
_____sypaná mouka               ____topená loď

2) Doplň –s-, -z-.
be__pečný, ro__tažený, ro__cestí, ro__kaz, ro__počítadlo, be__větří,
mladistvý v__hled, v__adit se, be__východná situace, ro__puštěný

3) Doplň –ě- / -je-.
v___tev, v___zd, hříb___, Kv___ta, b___žec, pov___sit obraz, zp__t,
špatné sv___domí, v___nování, ob___dváme, dův___ra, v___dec

4) Oprav chyby a přepiš znovu a správně psacím písmem.
sliším hutbu, ližařské boti, mlinář, vzliká, uplinulý tíden, lýná Petra,
klíček od skřýně, splň své slyby, uklyď polytý stůl, plišový medvídek
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________

5) Vyznač slovo v závorce, které lze ve větě použít.
Snědl jsem kousek (sýra/síry). Roztrhlo se nám (síto/syto).
Hospodář (sype/sípe) drůbeži zrní. Chutná nám maminčina
(sýrová/syrová) pomazánka. V (síti/syti) se chytila rybka.

6) Doplň.
zuřivý b___k, čistá ub___tovna, výhodná nab___dka, krutá b___tva,
žloutek a b___lek, b___linkový čaj, zb___tek peněz, násob___lka pěti,
zab___tá moucha, zb___vající jablka, pob___há venku




ANGLICKÝ JAZYK č. 4                    do 11. června
Opakování
1) Časuj sloveso CAN – UMĚT, MOCI (učebnici na straně 33).
I          Can                                         We      __________________
You     ______________                   You     __________________
He       ______________                   They    __________________
She      ______________                              
It         ______________

2) Přelož věty.
Umím plavat.                    ____________________________________.
Můžeš jít domů.               ___________________ go home.
Kim and Jen umí zpívat. _____________________________________.
James neumí hrát fotbal. _____________________________________.
John umí jezdit na kole.  __________________________ ride a bike.

3) Odpověz na otázky (vyber): Yes, I can  / No, I can´t
Can you sing an English song?          ____________________________.
Can you read an English book?         ____________________________.
Can you ride a bike?                          ____________________________.
Can you swim ?                                 ____________________________.
Can you ski ?                                     ____________________________.

4) Utvoř dvojice a spoj čarou.
WHO?       WHY?            WHERE?       WHAT?          HOW?
 PROČ?           CO?          KDO?             JAK?              KDE?

5) Přelož věty.
Kdo to je?                              _________________________________.
Kde máš knihu?                     _________________________________.
Jak se máš?                             _________________________________.

Proč je míč pod stolem?         _________________________________.    



MATEMATIKA
4. tř.
zlomky-str. 32, cv.1 (př. 1  z 6=6:3=2.1=2 )   
                                        3
                          cv. 3, 7




                         
5. ROČNÍK


ČESKÝ JAZYK č. 5                      do 11. června
                                            
1) Doplň vhodnou předponu.
_____tavené železo                 ____jetý vlak
_____placený nákup                 ____sušené prádlo
_____sypaná mouka               ____topená loď

2) Doplň –s-, -z-.
be__pečný, ro__tažený, ro__cestí, ro__kaz, ro__počítadlo, be__větří,
mladistvý v__hled, v__adit se, be__východná situace, ro__puštěný

3) Doplň –ě- / -je-.
v___tev, v___zd, hříb___, Kv___ta, b___žec, pov___sit obraz, zp__t,
špatné sv___domí, v___nování, ob___dváme, dův___ra, v___dec

4) Oprav chyby a přepiš znovu a správně psacím písmem.
sliším hutbu, ližařské boti, mlinář, vzliká, uplinulý tíden, lýná Petra,
klíček od skřýně, splň své slyby, uklyď polytý stůl, plišový medvídek
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________

5) Vyznač slovo v závorce, které lze ve větě použít.
Snědl jsem kousek (sýra/síry). Roztrhlo se nám (síto/syto).
Hospodář (sype/sípe) drůbeži zrní. Chutná nám maminčina
(sýrová/syrová) pomazánka. V (síti/syti) se chytila rybka.

6) Doplň.
zuřivý b___k, čistá ub___tovna, výhodná nab___dka, krutá b___tva,
žloutek a b___lek, b___linkový čaj, zb___tek peněz, násob___lka pěti,
zab___tá moucha, zb___vající jablka, pob___há venku


ANGLICKÝ JAZYK č. 4                    do 11. června
Opakování
1) Časuj sloveso CAN – UMĚT, MOCI (učebnici na straně 33).
I          Can                                         We      __________________
You     ______________                   You     __________________
He       ______________                   They    __________________
She      ______________                              
It         ______________

2) Přelož věty.
Umím plavat.                    ____________________________________.
Můžeš jít domů.               ___________________ go home.
Kim and Jen umí zpívat. _____________________________________.
James neumí hrát fotbal. _____________________________________.
John umí jezdit na kole.  __________________________ ride a bike.

3) Odpověz na otázky (vyber): Yes, I can  / No, I can´t
Can you sing an English song?          ____________________________.
Can you read an English book?         ____________________________.
Can you ride a bike?                          ____________________________.
Can you swim ?                                 ____________________________.
Can you ski ?                                     ____________________________.

4) Utvoř dvojice a spoj čarou.
WHO?       WHY?            WHERE?       WHAT?          HOW?
 PROČ?           CO?          KDO?             JAK?              KDE?

5) Přelož věty.
Kdo to je?                              _________________________________.
Kde máš knihu?                     _________________________________.
Jak se máš?                             _________________________________.
Proč je míč pod stolem?         _________________________________.   



MATEMATIKA
5. tř.
str. 32, cv. 2
str. 33, cv. 9, 14                             

Žádné komentáře:

Okomentovat