Dobrý den, opět vkládám
nové učivo pro žáky IV. A třídy.
Dnešní učivo je
k vypracování do 15. června. Stále platí, že si pro učivo chodíte vždy
v pondělí a ve čtvrtek v dopoledních hodinách. Protože se blíží konec školního roku a pomalu se uzavírá klasifikace žáků v jednotlivých předmětech, chtěla bych pochválit všechny Ty z Vás, kteří tyto termíny dodržujete a vypracované úkoly
pravidelně odevzdáváte ke kontrole. Ve čtvrtek se budu s paní asistentkou
na Vás těšit.
ČESKÝ JAZYK č. 6 do 15. června
1) Doplň i/í, y/ý.
Kob__la má na čele b__lou l__sinu. L__pový květ sb__ráme v červnu, kdy l__py kvetou. Všichni projevili vel__kou l__tost. L__nda si přivřela ve dveřích mal__ček. Bolí mě v krku, těžko pol__kám. Ml__nář umí uml__t ob__lí.
2) Vyznač slovo v závorce, které patří do věty.
Obraz (visel/vysel) na stěně. Zemědělec (visel, vysel) obilí.
(Víla, Výla) Amálka je známá pohádková postava.
V lese (vila, vyla) celou noc smečka vlků.
Na ulici (výří/ víří) prach.
3) Uvedená slova rozdělte na názvy osob, zvířat a věcí, vlastností a dějů a zapište do patřičného sloupce.
klepání, žirafa, strýc, běh, laskavost, slečna, čtení, ještěrka, dřevo, zlomyslnost, hbitost, letec, Eskymák, mléko, lenost, chůze
Názvy:
a) osob b) zvířat a věcí c) vlastností d) dějů
_______ _________ _________ ________
_______ _________ _________ ________
_______ _________ _________ ________
_______ _________ _________ ________
ANGLICKÝ JAZYK č. 5 do 15. června
Opakování
1) Časuj sloveso HAVE GOT (Zopakuj si
v učebnici na straně 36.)
I have got We __________________
You ______________ You __________________
He ______________ They __________________
She ______________
It ______________
2)
Přelož věty.
Já mám kočku. ______________________________.
Kevin má 5 bratrů. ______________________________.
Můj tatínek má auto. ______________________________.
Já mám 2 knihy. ______________________________.
3)
Přelož věty.
She has got a new
dress. ______________________________.
I have got twoo books. ______________________________.
You have got a big
family? ______________________________.
He has got a blue car? ______________________________.
4) Do vět doplň HAVE
nebo HAS.
Sue _______got a baby
brother. My dad __________ got a new car.
I _________got a new
green ball. We ______________a new teacher.
We _______got two bathrooms. Mum __________ got a blue dress.
These kids _____got a
bad dog. I ________________mum´s
watch.
The kind _____got a
nice bedroom. The boys __________ got
two balls.
5) Utvoř dvojice a spoj je čarou (učebnici na
straně 36).
BEDROOM KUCHYNĚ
HALL OBÝVACÍ
POKOJ
KITCHEN KOUPELNA
BATHROOM PŘEDSÍŇ
LIVING ROOM LOŽNICE
MATEMATIKA
str. 34, cv. 16a)b)c)d)-nakresli na papír, vybarvi a znázorni zlomkem,
kolik jsi vybarvil(V) a kolik jsi nevybarvil(N)
str. 34, cv. 21 (nakresli tabulku a doplň podle vzoru,
př.1 z 2 400=2 400:4=600, 2 400-600=1 800)
4
str. 35, cv. 31 (dělení + výpočet)
ČESKÝ JAZYK č. 6 do 15. června
1)
Doplň i/í, y/ý.
Kob__la má na čele
b__lou l__sinu. L__pový květ sb__ráme v červnu, kdy l__py kvetou. Všichni
projevili vel__kou l__tost. L__nda si přivřela ve dveřích mal__ček. Bolí mě
v krku, těžko pol__kám. Ml__nář umí uml__t ob__lí.
2)
Vyznač slovo v závorce, které patří
do věty.
Obraz (visel/vysel) na
stěně. Zemědělec (visel, vysel) obilí.
(Víla, Výla) Amálka je známá pohádková
postava.
V lese (vila,
vyla) celou noc smečka vlků.
Na ulici (výří/ víří)
prach.
3)
Uvedená slova rozdělte na názvy
osob, zvířat a věcí, vlastností a dějů a zapište
do patřičného sloupce.
klepání, žirafa, strýc,
běh, laskavost, slečna, čtení, ještěrka, dřevo, zlomyslnost, hbitost, letec,
Eskymák, mléko, lenost, chůze
Názvy:
a) osob b) zvířat a věcí c) vlastností d) dějů
_______ _________ _________ ________
_______ _________ _________ ________
_______ _________ _________ ________
_______ _________ _________ ________
ANGLICKÝ JAZYK č.5 do 15. června
Opakování
1) Časuj sloveso HAVE GOT (Zopakuj si
v učebnici na straně 36.)
I have got We __________________
You ______________ You __________________
He ______________ They __________________
She ______________
It ______________
2)
Přelož věty.
Já mám kočku. ______________________________.
Kevin má 5 bratrů. ______________________________.
Můj tatínek má auto. ______________________________.
Já mám 2 knihy. ______________________________.
3)
Přelož věty.
She has got a new
dress. ______________________________.
I have got twoo books. ______________________________.
You have got a big
family? ______________________________.
He has got a blue car? ______________________________.
4) Do vět doplň HAVE
nebo HAS.
Sue _______got a baby
brother. My dad __________ got a new car.
I _________got a new
green ball. We ______________a new teacher.
We _______got two bathrooms. Mum __________ got a blue dress.
These kids _____got a
bad dog. I ________________mum´s
watch.
The kind _____got a
nice bedroom. The boys __________ got
two balls.
5) Utvoř dvojice a spoj je čarou (učebnici na
straně 36).
BEDROOM KUCHYNĚ
HALL OBÝVACÍ
POKOJ
KITCHEN KOUPELNA
BATHROOM PŘEDSÍŇ
LIVING ROOM LOŽNICE
MATEMATIKA
str. 35, cv. 2 (prostudovat zelený rámeček)
cv. 3 - vypracovat podle vzoru v zeleném rámečku.
str. 36, cv. 1b)
str. 37, cv. 1
Žádné komentáře:
Okomentovat